Wednesday, December 23, 2009

aku marah, aku nak lepaskan. bak kata nana, blog aku peduli apa.

sakit hati aku. orang mengata benda yang 100 peratus salah.
aku simpan dah lama,
tahan sebab ada orang tahan aku dari ambil langkah
hilang sabar aku.
fine, aku diam.

cuba untuk forgive and forget,
tapi sampai habis diploma aku kena ngadap muka kau.
muka keji lah aku bagi.


sikit sikit aku boleh gelak bila dengar,
bila kau jaja nama aku tak sudah sudah
kau cakap itu ini satu benda tak betul,
perghh. memang takde kerja lain lah kau ni.

---------------------------------------------------------------


aku guna duit lelaki untuk keperluan aku?
sejak bila entah, kau ni pun cakap macam kau bestfren aku pulak.
tau pasal hidup aku pun tak.
memang miskin sangat lah aku nak mengemis duit lelaki.
bapak aku mampu lagi nak sara aku,
dia tak suruh aku cari lelaki mintak duit.
aku bukan RK.



takpaham aku. kau pendengki sebenarnya.

13 comments:

Anonymous said...

haha jap..kau memang suka masukkan nama aku kan dalam blog kau ni?haha!sakai je..haha

nana

faraa fatina said...

nana: aah, nama kau menarik perhatian aku. hahaha.

ida said...

sabar2.hehe
biase la manusia dlm dunia ni.
xbole tgk org senang.
(tp xsume la eh)hihi

✖AzRaAi✖ said...

chill...jgn marah2..i tau sape org 2..

faraa fatina said...

ida: hehe, sabar je ni. saje nk berkongsi. :)

azraai: tengah chill je ni pun.

ida said...

kongsi je kte pnye blog kte pnye psl la kan.haha

org kate klu kte ade mslh kte kene luah. =)

faraa fatina said...

ida: betul. kalau x luah, meletup jugak akhir nye.
tapi tak boleh agak dengan cara ape kan.

ida said...

klu t'lampau b'sbr pon susa gak
org mst nk pijak2 pale kte gak susah n manusia ni.

✖AzRaAi✖ said...

mulut orang,mane blh tutup fara oi..
bia la dia..
i pun kenal dia 2 siapa..
perangai dia memang mcm 2..

faraa fatina said...

ida: bersabar salah, tak sabar pun salah kan?
smua perilaku manusia akan dipertikai kan.

azraai: mulut orang yg boleh cakap mmg xleh ttup,
org bisu je yg ttp mulut.

ida said...

btul3 hehe

skyjus satu..... said...

bai bai. apo kono ni jang. pg 7e layan 100plus dulu la

faraa fatina said...

arape: takde pape pun lah. saje nk emo sebentar. :)