Monday, January 4, 2010

those creations.

aku baru baca post 'seperti terjangka' fynn jamal,
so beautiful.

----------------------------------------------------------


hari ini hari pertama kelas.
dan sudah ada 1 kelas tiada lecture dan kami balik awal,
2 kelas sudah kami ponteng.
satu kelas habis awal.


jadual sangat tak best.
gap jauh jauh membuatkan aku rasa tiap hari semacam lama.
jadual group B sangat lah best. ish
aku cemburu.

sekarang seisi bilik aku sedang masyuk diulit mimpi.
dan aku, di katil shazlyana tersayang sedang berblog
menggunakan peluang keemasan aku terhadap broadband beliau.
miskin sungguh aku ni, nak online pun atas simpati nana.



'woi, xreti pergi ke katil sendiri dan tidur ke?
kesian si nana ni tersepit nak tidur!'

'sikit lagi. pls!'




kenapa kau berlakon?
kau cakap orang, tapi kau sendiri pun sama.
aku nampak serba serbi drama kau.
cuma aku diam, tak banyak cakap.
aku tahu semua orang mahu bahagia mereka sendiri,
jadi aku tak kacau kau.
cuma kau sahaja yang jaki dengan aku.


tapi aku tahu, ini cara tuhan bagi aku hidup.
dengan bagi aku dugaan.


aku bersyukur, itu yang mampu.

4 comments:

Anonymous said...

fara blaja lelok !
;P

eqa

x. said...

sem ni jadual i pun pelik2.haha.
gudluck! :)

faraa fatina said...

eqa: thanks syg.

z: smua pun pelik!

ameer said...

bwat tk reti je ye fara if org bwat mnde kat u..

be strong:)