Sunday, December 20, 2009

bengong.

kenapa lah kau mengade ngade sangat
tiba tiba nak buat hal.
buat aku sakit hati, tertekan.
rasa macam nak ambil tukul besi ketuk ketuk kau.
tak pun lemas kan kau dalam air.
takguna lah kau ni.



sedang beremosi dengan handphone.

8 comments:

Anonymous said...

uish . sian dia .
belai-belai la sikit .
saje je nak manje-manje ngn kau tu fara .
eheh ;P

eqa

skyjus satu..... said...

da bole pakai public phone da tu

faraa fatina said...

eqa: dan belai belai manje dah,
timang timang lg.
tak jalan jugak.

arip: bgus gak idea tu. :D

Anonymous said...

fara .
hp mane boleh jalan .
ia digunakan utk cal atau msg atau amek gamba .
kan ? hahaaa

eqa

z. said...

fara mengganas.
hahaha

faraa fatina said...

eqa: aku tak ckp hp aku bjalan la syg,
mksud aku hp tu dgil gak. :DD

z: i pengganas lah :PPP

z. said...

ceh.u ganas?
i tiup dah melayang.haha

faraa fatina said...

z: kejam gilaaa u.
i tipu u, u da tumbang terus lah!